Sunday, December 30, 2012

KAWAII GIVEAWAY

CLICK BANNER UNTUK JOIN :)
Harini Shaa Aien mau join GA Mimie ^^
SYARAT-SYARAT s e m u a Shaa dah patuhi :) SUMPAH ! Alaa , tak percaye jugak ? kat bawah ni bukti-bukti nyee :D



SYARAT NO 1 : Done FOLLOW/LIKE ur blog , fb and twitter <3 p="p">
*click GAMBAR untuk x-tra large*

Syarat No 3 : DONE click nuffnang and s e m u a churp-churp :D


Syarat No 5 : Done follow sponsor ISHA :D


Kiranya sha dah ikod kan S E M U A syarat yang wajib tuh :D Hopefully menang GA ni sebab shaa pernah menang sekali je dlm seumur hidup bila join GA :'<  Kalau boleh nak menang sweater / patung rilakuma / payung rilakuma <3 aminn="aminn" hee="hee" p="p">








Da Baca ? Sila Like , Donate N Komen Kalau Sudi .

5 Comments?:

Farah Shahirah said...

jom join ! http://belogfarr.blogspot.com/2012/12/giveaway-18th-fs-for-you.html

Syah said...

Hai!

jom join GA gempak ni!!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2013/01/pre-birthday-giveaway.html

IeZwa RazK said...

Jom join GA terbaru ni. Ada hadiah untuk 25 peserta terawal.

http://storymoryofqv11.blogspot.com/2013/01/fivers-hijabis-giveaway-ii.html

Iyraa Cariyno said...

anda di tag

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-who-is-lucky-one-by-hanna-kk.html

IeZwa RazK II said...

Hye!!Dah join ke belum GA terbaru dari Iez? Kalau belum join, cepat-cepatlah mengjoinkan diri ye. Ada 40 hadiah untuk dimenangi tau.

http://aqueiez95.blogspot.com/2013/02/mini-giveaway-by-iezwa-razk_15.html

 
All Right Reserved To Me. Full Edit By NabilaMedan.